Sorun: Game is Still in Progress
Çözüm 1 : League of Legends dosyasını siliyoruz.Sonra Çöp kutusundan geri yükle diyoruz.
Çözüm 2 : Pando media booster'i siliyoruz.Pc'yi yeniden başlatıyoruz.
Çözüm 3 : Repair yapıyoruz.
Çözüm 4 : Admin olarak çalıştıyoruz.Böyle girmeyi deniyoruz.
Çözüm 5 : Bu direcXt yamasını kuruyoruz.Pc'yi yeniden başlatıyoruz.
DİP Not: Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir. Hepsini aynı anda yapmayınız.Tek tek deneyiniz.
Sorun: Are You Connected to The İnternet Hatası
Çözüm 1 :
Adım 1 : İnternet Explorer'ı açın.
Adım 2 : Araçlar > İnternet ayarları > Bağlantı > Lan ayarları adımlarını izleyin..
Adım 3 : Otomatik ayarları seç seçenğindeki ''Tik''i kalıdırın.
Adım 4 : Araçlar > İnternet ayarları > Gelişmiş > Reset'leyin.
Adım 5 : Eğer olmazsa yeniden indirin.
Sorun : Siyah Ekran [ÇÖZÜM]
Çözüm 1 :
Adım 1:
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\release s\0.0.0.xxx(en son hangisi isi sayı olarak)\deploy dosyasına girerek, ''League of Legends.exe'' dosyasını çalıştırınız.
Sorun : Failed to Connect
Çözüm 1 :
Adım 1 : Windows Firewall Kapatıyoruz.
Adım 2 : Temp Ve İnternet Temp Dosyalarını Siliyoruz.
Adım 3 : Firewall Programı varsa kapatıyoruz/siliyoruz.
Adım 4 : Web Sayfası açıyorum.Dosya Sekmesine tıklayıp.Çevrımdışı Çalış diyoruz.
Sorun: Logging into Chat service
Çözüm 1 :
Adım 1 : Antivirüs ve Windows güvenlik duvarında eğer engelleme varsa onları kaldırıyoruz.
Adım 2 : Client'imizi kapatıyoruz.
Adım 3 : Bilgisayarımızın saat , tarih ve gününü değiştiriyoruz.Örnek;
01.10.2012 18:36 çarşambayken bunu ileri bir tarih , saat ve güne atıyoruz.
Adım 4 : Client'imizi açıyoruz.
Adım 5 : Client'imizi tekrardan kapatıyoruz.
Adım 6 : Yaptığımız ayarları tekrar otomatik algıla diyoruz.
Sorun: Türkiye Serverin de Oyundan Atma Sorunu
Çözüm: Oyuna girdikten hemen sonra Esc'ye bası ve Arayüz menüsüne tıklayın. Arayüz menüsünde İptal yazısının üstünde Kalıt Hasar Metni yazacaktır. Onu iptal edin.
Sorun: Unavailable-Undefined Hataları
Çözüm 1 :
Adım 1 : Öncelikle IP ve DNS ayarlarını otomatik al diyoruz.
Adım 2 : Daha sonra modem ayarlarını güncelliyoruz.
Adım 3 : Modemimizi de güncelledikten sonra modemi kapatıyoruz ve PC'yi de kapatıyoruz.Pc'i ve modem kapandıktan sonra önce modemi açıp internetin gelmesini bekliyoruz.Gelince Pcyi açıyoruz.
Adım 4 : PC'imizi açtıktan sonra modeme reset atıyoruz.
Adım 5 : Son olarakta Oyunun EXE'sine tıklayarak oyunu repair yapıyoruz.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Şu yazıyı yazın ''thereısnourflevel'' tırnak işaretleri yok.Play tuşuna basmadan ordaki bölümde yazıyoruz.
DİP Not : Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Tek tek deneyiniz.
Sorun: Karekter Seçip Beklerken Oyundan Atma
Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim bu sorunun çözümü için en uygun başlık bu geldi aklıma daha uygunu olursa söyleyin..
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunun Kurulu olduğu yere gidiyoruz.Ve şu adımları izliyoruz.
RADS>solutions>lol_game_client_sln>En ''BÜYÜK'' hangi rakamlı dosya ise onu siliyoruz.
Adım 2 : Yine oyunun kurulu oldğu yerde,
RADS>projects>lol_air_client>releases>İçindeki ''TÜM'' dosyaları siliyoruz.
Adım 3 : Yine oyunun kurulu oldğu yerde,
RADS>projects>lol_game_client>releases>İçindeki ''TÜM'' dosyaları siliyoruz.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Repair yapıyoruz.
Çözüm 3 :
Adım 1 : Windows Güvenlik Duvarı ve Antivrüs Program'ını ''Devre Dışı Bırakıp'' Deniyoruz.
Adım 2 : Windows Güvenlik Duvarı ve Antivrüs Program'ın da bir ''ENGELLEME'' varsa kaldırıyoruz.
Çözüm 4 :
Adım 1 : ''Pando Media Booster'i'' silip giriyoruz.
Çözüm 5 :
Adım 1 : Yönetici olarak çalıştırp giriyoruz.
DİP Not : Bunların hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Tek tek deneyiniz.
Sorun: Login failed for an unknown
Çözüm 1 :
Adım 1 : PC'mizin Proxy(DNS) ayarlarını değiştiriyoruz, İnternet'ten güncel DNS'leri deneyebilirsiniz.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Antivirüs ve Windows güvenlik Duvarını oyuna girerken devre dışı yaparak girin.
Adım 2 : Oyuna girerken 3.nesil(MSN , Torrent vb.) programları kapatarak giriniz.
Çözüm 3 :
Adım 1 : IE8'i(İnternet Explorer 8) indirip kuruyoruz.
Adım 2 : Modemimizi veya internet bağlantımızı keserek şu ayarları yapıyoruz.
Adım 3 : Internet Explorer 8 Tools(Araçlar) --> Internet Options(İnternet ayarları) --> Connections(Bağlantılar) --> LAN Settings(Lan ayarları)
Ordaki Otomatik ayarla yazısınıdaki TİK i kaldırıyoruz ve tamama basıyoruz.Kapatıyoruz İE8'i.
Adım 4 : Internet Explorer 8 Tools(Araçlar) --> Internet Options(İnternet ayarları) -->Advanced(Gelişmiş) --> Reset/Restore Defaults (Sıfırla/Fabrika ayarları)
Diyip kapatıyoruz.
Çözüm 4 :
Adım 1 : PC'mizin Tarih/Saatini değiştiriyoruz.
Ayar 1 : Öncelikle geri veya ileri bir Tarih/Saat'e ayarlıyoruz.PC'imize ''RESET'' atıyoruz.
Ayar 2 : Daha sonra açıldğında yeniden otomatik yap diyoruz veya kendimiz ayarlıyoruz ''GÜNCEL'' olana.
DİP Not : Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Aynı anda değil tek tek yapınız.
Sorun: Error this user was not found in your friend list
Çözüm 1 :
Adım 1 : Kimle mesajlaşıyorsanız o kişiyi ekli olsa bile yeniden ekliyoruz.
Adım 2 : Sonra siliyoruz.
Adım 3 : Tekrardan ekliyoruz.Oyunu kapatıp açıyoruz.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Repair yapıyoruz.
Sorun: Login Queue
Çözüm 1 :
Adım 1 : Modeme reset atıyoruz.
Adım 2 : Yaklaşık olarak 1 saat bekliyoruz ve sorunumuz çözülmüş oluyor.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Yada hiç reset atmadn 1 saat bekliyoruz.
DİP Not : Arkadaşlar bu hatayı aldıysanız Riot Games şu anda sizin serverınızda Summoner ile ilgili çalışmalar yapıyor.Bu bir hata değildir ama Çalışma bittiğinde kesin Çözüme varmak için Çözüm 1'i yapınız.
Sorun: Reconnect hatası
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunun yüklü oldugu yere giderek şu yolu izliyoruz.
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\solutions\lol_game_client_sln\release s\0.0.0.187(sizde en son veya en büyük kaç ise)
bu dosyayı siliniz.
Adım 2 : Tekrar oyunun yüklü olduğu yerde
C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.203(sizde en son veya en büyük kaç ise)
bu dosyayıda siliyoruz.
Play tıklayp Login Ekranın Açılmaması [ÇÖZÜM]
ÇÖZÜM 1 :
Adım 1 : Oyun'un yüklü olduğu yeri bu şekilde takip edin:
C<D<E\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0.0 .xxx\
Releasemanifest ve S_OK dosyalarını silin.
Adım 2 : Aynı yerdeki deploy dosyasına girin.
Burda lib, logs, M€TA-INF, ve mod dosyalarını silin.Ayrıca LolClient.exe, LolClient.swf, ve locale.properties dosyalarınıda slin.
Adım 3 : Launcher'ı tekrar açıp dosyaların yüklenmesini bekleyin.Launcher açılmıyorsa Admin olarak çalıştırın.
Sorun: Connection Failure: Unable to connect to PVP.net]
Çözüm 1 :
Adım 1 : Öncelikle sorunun sunucudan mı yoksa bizim bilgisayarımızdan mı olduğunu bilmemiz gerekiyor.Bunun için aşağıdan sizin üyeliğe uygun olana tıklayın ve sunucunun durumunu öğrenin.
Eğer sunucuda herhangi bir durum yoksa diğer adıma geçin.
Adım 2 : İşletim sisteminize göre (Örneğin WinXP:Başlat>Çalıştır) çalıştır bölümüne gelin.Çalıştır bölümünde aşağıdaki kodu yazarak Çalıştır butonuna tıklayın.
KOD:
cmd
Ardından siyah bir ekran gelecektir.Bu ekranda alttaki kodu yazın ve Enter ile gönderin.
KOD:
net start w32time
Üstteki kodu gönderdikten sonra aşağıdaki kodu da yazıp gönderin.
KOD:
w32tm /resync
Sonuç böyle olmalıdır.
Çözüm 2 :
Adım 1 :Windows'u Güncelleştirin.
Adım 2 : Antivrius güvenlik duvarını ve Windows güvenlik duvarını kapatın.
Adım 3 : LolClient.exe dosyasını güvenilir olarak ekleyin.
Çözüm 3 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek;
\RADS\projects\lol_game_client\releases\0.0. 0.36\deploy\League of Legends.exe
buradan oyuna girmeyi deneyiniz.
Çözüm 4 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek;
\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. xxx\deploy\css
buradaki dosyaları siliyoruz.
Çözüm 5 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek \Riot Games\League of Legends\RADS\projects bu dosyayı komple siliyoruz.
Çözüm 6 :
Adım 1 : Pando Media Booster'ı siliyoruz.
Çözüm 7 :
Adım 1 : C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts(sağ tıklayıp not defteri ile açıyoruz) yolunu takip ederek içerisine şunu yazıyoruz;
--------------------------------
Kod:
--------------------------------
Adım 1 :Windows'u Güncelleştirin.
Adım 2 : Antivrius güvenlik duvarını ve Windows güvenlik duvarını kapatın.
Adım 3 : LolClient.exe dosyasını güvenilir olarak ekleyin.
Çözüm 3 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek;
\RADS\projects\lol_game_client\releases\0.0. 0.36\deploy\League of Legends.exe
buradan oyuna girmeyi deneyiniz.
Çözüm 4 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek;
\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. xxx\deploy\css
buradaki dosyaları siliyoruz.
Çözüm 5 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek \Riot Games\League of Legends\RADS\projects bu dosyayı komple siliyoruz.
Çözüm 6 :
Adım 1 : Pando Media Booster'ı siliyoruz.
Çözüm 7 :
Adım 1 : C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts(sağ tıklayıp not defteri ile açıyoruz) yolunu takip ederek içerisine şunu yazıyoruz;
--------------------------------
Kod:
# North America Login
URL: beta.lol.riotgames.com
Server IP: 66.151.54.140
# Europe West Login
URL: prod.eu.lol.riotgames.com
Server IP: 64.7.194.221
# Europe Nordic & East Login
URL: prod.eun1.lol.riotgames.com
Server IP: 66.150.148.22
kapatıp ''evet'' diyoruz.
DİP Not : Hepsi ayrı çözümlerdir.Teker teker deneyiniz.
Sorun: Server Busy
Arkadaşlar aslında bu sorun değil sunucu mesgul veya çok yoğun olduğunda giremiyoruz.Client'i kapatıp 5 dakika sonra açarsak düzelicektir.
Çözüm 1 : IE 8'i kuruyoruz.
Adım 2 : Bir web sayfayı açıyoruz, dosya sekmesinden çevrimdışı çalış'a tıklıyoruz.
Adım 3 : Araçlar - İnternet Seçenekleri - Bağlantılar - Yerel Ağ Ayarları'na tıklıyoruz.
Adım 4 : Ayarları otomatik olarak algıla kutucuğunu işaretliyoruz. Tamam . Uygula Tamam Diyip kapatıyoruz.
Adım 5 : Tekrar bir web sayfası açıyoruz.
Adım 6 : Araçlar - İnternet Seçenekleri - Gelişmiş - Gelişmiş Ayarları Geri Yükle Yapıyoruz.
Sorun: Failed to launch rads\system\rads_user_kernel.exe
Arkadaşlar buyrun sizin için araştırdım ve buldum.
ÇÖZÜM 1 : Windows'u update edin.
ÇÖZÜM 2 : Microsoft .NET framework'ünüzü güncelleyin.
ÇÖZÜM 3 : Microsoft C++ Redistributable'inizi güncelleyin.(Bu link Windows 7 64 Bit sisteminde çalışır oradan kendi sisteminiz bularak güncelleyiniz.
ÇÖZÜM 4 : Admin olarak çalıştırın.
ÇÖZÜM 5 : Dosyayı İndirip.C/D/E(nereye kurduysanız)/RADS/system/rads_user_kernel.exe.Buraya atıp çalıştırıyoruz ve oyun giriyoruz.
DİP NOT : Her biri ayrı ayrı çözümlerdir tek ek deneyiniz.
Sorun: Splat Bug
Arakdaşalr çoğu kişinin başıan gelmiş ama dert edilcek bir konu değil gibime geliyor.Ama ben yiende buldum buyrun arakdaşlar
Çözüm 1: Ekran kartınızı güncelleyiniz.
Çözüm 2: DirectX'nizi güncelleyiniz.
Çözüm 3: Windows'unuz Güncelleyin.
Çözüm 4: Repar'i deneyin.Ama Kutucukta tik işareti olsun.
Çözüm 5: Anti-Virüs Programınızı Devre dışı bırakın.
Çözüm 6: Xfire, Mumble, Ventrilo, TeamSpeak, or Skype vb. Programları oyuna girerken kapatın.
DİP Not : Hepsini tek tek deneyin hepsi ayrı ayrı çözümlerdir
Sorun: Could not load direct3d
Çözüm 1 : Ekran Kartınızın herşeyini siliniz ve buralardan güncel versiyonlarını yükleyiniz.
Çözüm 2 : DirecxtX'inizi güncelleyiniz.
DİP NOT : Hepsini aynı değil sırayla yapınız.Yani bir çözümü yapın deneyin olmazsa diğer çöüzmleri deneyin
Sorun: Launcher Açılmıyor
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek
C(A,D,M,......Z):/Riot Games/League of Legends
Adım 2 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\(En yüksek numara) buraya geliyoruz ve şu dosyalrı sliyoruz;
- releasemanifest
- S_OK
Adım 3 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.xxx(En yüksek numara)\deploy gelerek şu dosyaları siliyoruz;
- lib (Komple Klasörü)
- M€TA-INF (Komple Klasörü)
- mod (Komple Klasörü)
- lolclient.exe (Sadece bu dosyayı)
- lolclient.swf (Sadece bu dosyayı)
- locale.properties (Sadece bu dosyayı)
Adım 4 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_launcher\releases\0.0.0. xxx(En yüksek sayı) buradn bu dosyalrı siliyoruz;
- releasemanifest
- S_OK
Çözüm 2 :Bu yol Xp kullanıcılar için.
Adım 1 : Bilgisayarım > Sağ Tuş > Özellikler
Adım 2 : Gelişmiş sistem ayarları.
Adım 3 : Gelişmiş > Ayarlar
Adım 4 : Veri yürütme engellemesi > Ekle
Adım 5 : Oyunun bulunduğu klasörü açarak C:\Riot Games\League of Legends\ altında bulunan lol.launcher'i seçip ekliyoruz.
Çözüm 2 :Win7 ve Vista kullananlar için
Adım 1 : Bilgisayarım > Sağ Tuş > Özellikler
Adım 2 : Sol taraftan Gelişmiş sistem ayarları.
Adım 3 : Gelişmiş > Performans >Ayarlar
Adım 4 : Veri yürütme engellemesi > Ekle
Adım 5 : Oyunun bulunduğu klasörü açarak C:\Riot Games\League of Legends\ altında bulunan lol.launcher'i seçip ekliyoruz.
DİP Not : Çözüm yollarını tek tek uygulayınız.Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.
Sorun: Login - Sertifika problemi
Çözüm 1 :
Adım 1 : Başlat menüsün sağ alt kısmından ''tarih ve saati' güncelliyoruz gerçeği neyse onu yapıyoruz.
Adım 2 : Windows Güvenlik Duvar ve Antivirüs programından güvenli dosylara ekle diyoruz.
Adım 3 : Adım 2'yi yapamadıysanız ikisinde devre dışı bırakın.
Sorun: RADS Eror Hatası
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunu komple kapatın.Emin olmak için; ctrl+alt+delete(ctrl+shift+esc) tuşunu kullanarak şunları kapatınız.''LoLClient.exe , LoLLauncher.exe , red_user_karnel.exe'' bu dosyalar da işlemi sonlandır deyiniz.
Adım 2 : C: Nereye kurulu ise)\Riot Games\League of Legends\RADS\system\rads_user_kernel dosyasını silin ve ''Launcher'' i tekrardan açın ve yeniden yüklesin.
Adım 3 : C: Nereye kurulu ise)\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client bu dosyayı silin.
Çözüm 2 :
Adım 1 : C:\Windows\System32\drivers\etc sağ tıklarak düzenle diyoruz ve oraya şunu ekliyoruz.
67.69.196.42 l3cdn.riotgames.com
ve kaydederek kapatıyoruz.
Çözüm 3 :
Adım 1 : .NET freamwork güncelleyiniz.
DİP Not : Her birini tek tek deneyiniz hepsi ayrı çözümlerdir.
Sistem Gereksinimleri
En Düşük ayarda açabilen gereksinimler:
2 GHZ İşlemci
1 GB RAM (Windows Vista veya 7 kullanıyorsanız 2 GB RAM)
2 GB kullanılabilir HADR DİSK
512 MB Ekran Kartı
DirectX v9.0c veya daha iyisi
Önerilen Gereksinimler:
3 GHZ İşlemci
2 GB RAM (Windows Vista veya 7 kullanıyorsanız 4 GB RAM)
6 GB kullanılabilir HARD DİSK
2 GB Ekran Kartı
DirectX v11.0c